AKTUALIZACJA: OPPO DIGITAL zaprzestała produkcji i obecnie nie są świadczone usługi gwarancyjne, a jedynie pogwarancyjne na urządzenia typu Blu-ray i sprzęt audio. INFORMACJE na tej stronie nie dotyczą telefonów! proszę nie kontaktować się z nami z problemami związanymi z telefonami!!
Zastrzegamy, że nie odpowiadamy na maile dotyczące napraw telefonów OPPO.
Wszystkie urządzenia OPPO Digital (NIE TELEFONY) BYŁY objęte 24 miesięczną gwarancją liczoną od momentu zakupu w sklepie bądź salonie należącym do oficjalnej sieci dystrybucyjnej firmy Cinematic. Sklepy partnerskie są wymienione na naszym serwisie w sekcji „Gdzie kupić?”. Zakupiony produkt musi pochodzić z oficjalnej dystrybucji Cinematic.
W trosce o zachowanie wysokiej jakości obsługi OPPO wymaga, aby odtwarzacze były serwisowane w krajach, w których zostały zakupione. Stąd też firma Cinematic nie świadczy napraw ani serwisu produktom OPPO zakupionych poza granicami Polski, bądź produktom nie pochodzących z Polskiej dystrybucji, co wynika z odgórnej polityki producenta.
Możesz również dostarczyć uszkodzone urządzenie do sklepu, w którym je zakupiłeś, a sklep odeśle je do naszego serwisu.
NIEAKTUALNE. Przejdź do zakładki Procedura gwarancyjna „DOOR TO DOOR”, aby dowiedzieć się, jak skorzystać z gwarancji w trybie DOOR TO DOOR.
NIEAKTUALNE. Przejdź do zakładki Procedura gwarancyjna u Sprzedawcy, aby dowiedzieć się, jak skorzystać z gwarancji oddając urządzenie do sklepu, w którym je zakupiłeś.
NIEAKTUALNE. Przejdź do zakładki Warunki gwarancyjne, aby zapoznać się z OGÓLNYMI WARUNKAMI PRZYJMOWANIA URZĄDZEŃ DYSTRYBUOWANYCH PRZEZ CINEMATIC DO NAPRAWY SERWISOWEJ.
Przejdź do zakładki Zgłoszenie do serwisu, aby zgłosić urządzenie do naprawy gwarancyjnej w trybie „DOOR TO DOOR”.
UWAGA!!!
NIEAKTUALNE.