Procedura gwarancyjna „door to door”

 

Krok 1

Kontakt z serwisem

Skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.

SERWIS I REKLAMACJE
tel. 71 351 91 97
pn. – pt. 8:30-16:30

 

Formularz kontaktowy >>

 

Przed skontaktowaniem się z naszym serwisem zanotuj wymienione poniżej informacje:

  • model urządzenia
  • numer seryjny urządzenia
  • wersję oprogramowania urządzenia (jeżeli dotyczy) Aby sprawdzić aktualną wersję oprogramowania Twojego odtwarzacza:
    Wciśnij przycisk Setup na pilocie lub wybierz Setup w Home Menu,
    następnie przejdź do Device Setup>Firmware Information.
  • datę zakupu urządzenia
  • nazwę sprzedawcy, od którego kupiłeś urządzenie

Krok 2

Wypełnienie
„Zgłoszenia do serwisu”

Jeżeli po konsultacji z serwisem okaże się, że urządzenie wymaga naprawy serwisowej, wypełnij elektroniczny formularz „Zgłoszenie do serwisu”, dostępny z menu z prawej strony lub pod przyciskiem poniżej:

 

Zgłoszenie do serwisu >>

Krok 3

Odbiór uszkodzonego urządzenia

Po otrzymaniu „Zgłoszenia do serwisu” skontaktujemy się mailowo na adres podany w formularzu. Prześlemy etykietę listu przewozowego UPS oraz pokwitowanie. Dokumenty te należy wydrukować i w dniu nadania etykietę wraz z paczką przekazać kurierowi, a pokwitowanie po podpisaniu przez kuriera zachować jako dowód nadania.
W osobnym mailu zostanie przesłane Zlecenie UPS na odbiór paczki z potwierdzeniem daty i godzin odbioru.

PAMIĘTAJ!!

Zapakuj dokładnie urządzenie i dołącz do niego Kartę Gwarancyjną oraz dowód zakupu. Urządzenia muszą być odpowiednio zabezpieczone do wysyłki przez oryginalne pianki wewnątrz opakowania oraz zapakowane w oryginalne pudełko, serwis OPPO nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu do i z serwisu w przypadku przysłania urządzenia w nie oryginalnym opakowaniu lub opakowanego niewłaściwie przez Zgłaszającego urządzenie do naprawy serwisowej (również w przypadku oryginalnego opakowania).