Kontakt

Szanowni Klienci,

Ze względu na dużą ilość zapytań informujemy, że nie jesteśmy dystrybutorem ani punktem serwisowym telefonów OPPO.  Działalność OPPO w branży AV nie jest powiązana z działalnością OPPO w branży telefonii komórkowej i zajmują się tym osobne podmioty. Nie posiadamy wiedzy, jaki podmiot w Polsce jest odpowiedzialny za dystrybucję i serwis telefonów OPPO, także niestety nie potrafimy Państwu pomóc w tym temacie.

Pragniemy Państwa poinformować, że nie odpowiadamy na maile:

  1. dotyczące problemów technicznych ani serwisowych dla telefonów OPPO (ponieważ nie jesteśmy z tym związani)
  2. dotyczące pytań o zakup odtwarzaczy OPPO – niezależnie czy z 1-wszej, czy z 2-giej ręki. Nie mamy takiej możliwości, nie mamy takiej wiedzy i jedyna opcja na zakup odtwarzacza OPPO to obserwowanie rynku wtórnego.

WSZELKIE kwestie serwisowe z produktami OPPO proszę kierować :

https://support.oppo.com/pl/answer/?aid=eu1102

Wybierz formularz kontaktowy:

  • Jesteś zainteresowany produktem OPPO z naszej oferty? Chcesz zadać pytanie przed zakupem? Skorzystaj z formularza poniżej.

    Uwaga. Nie zajmujemy się serwisem i dystrybucją telefonów OPPO.


    • Masz problem ze swoim urządzeniem OPPO? Skorzystaj z formularza poniżej.

      Uwaga. Nie zajmujemy się serwisem i dystrybucją telefonów OPPO.

      • Uwaga. Nie zajmujemy się serwisem i dystrybucją telefonów OPPO.

        UWAGA!

        Zanim dokonasz 'Zgłoszenia do serwisu’, skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś). Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.

          Dane zgłaszającego

          Adres odbioru urządzenia

          Dane urządzenia

          Po otrzymaniu zlecenia serwis Cinematic skontaktuje się mailowo na adres podany w formularzu. Serwis prześle etykietę listu przewozowego DHL oraz potwierdzenie nadania. Dokumenty te należy wydrukować i w dniu nadania etykietę wraz z paczką przekazać kurierowi, a pokwitowanie po podpisaniu przez kuriera zachować jako dowód nadania.

          Urządzenie najlepiej wysłać w oryginalnym opakowaniu owiniętym streczem lub włożonym do większego opakowania.

          Zapoznałem się z Warunkami gwarancyjnymi. Potwierdzam informacje zawarte w niniejszym Formularzu naprawy serwisowej.