Serwis

PRZYPOMINAMY – Prosimy nie wysyłać zgłoszeń dotyczących telefonów OPPO, słuchawek ani innych akcesoriów do telefonów. OPPODIGITAL nigdy nie produkowało ani nie zajmowało się dystrybucją telefonów firmy OPPO. Prosimy wypełniać formularz wyłącznie w przypadkach problemów z ODTWARZACZAMI BD/BLU-RAY OPPO.

W przypadku problemów ze słuchawkami, głośnikami, odtwarzaczami audio, telefonami – prosimy kontaktować się bezpośrednio z serwisem OPPO:

https://support.oppo.com/pl/answer/?aid=eu1102

Formularz zgłoszenia do serwisu

UWAGA!

Zanim dokonasz „Zgłoszenia do serwisu”, skontaktuj się za pośrednictwem formularza kontaktowego (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś). Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.

    Dane zgłaszającego

    Adres odbioru urządzenia

    Dane urządzenia

    Po otrzymaniu zlecenia serwis Cinematic skontaktuje się mailowo na adres podany w formularzu. Serwis prześle etykietę listu przewozowego DHL oraz potwierdzenie nadania. Dokumenty te należy wydrukować i w dniu nadania etykietę wraz z paczką przekazać kurierowi, a pokwitowanie po podpisaniu przez kuriera zachować jako dowód nadania.

    Urządzenie najlepiej wysłać w oryginalnym opakowaniu owiniętym streczem lub włożonym do większego opakowania.

    Zapoznałem się z Warunkami gwarancyjnymi. Potwierdzam informacje zawarte w niniejszym Formularzu naprawy serwisowej.