Warunki ogólne
Wszystkie urządzenia OPPO są objęte 24 miesięczną gwarancją liczoną od momentu zakupu w sklepie bądź salonie należącym do oficjalnej sieci dystrybucyjnej firmy Cinematic. Sklepy partnerskie są wymienione na naszym serwisie w sekcji „Gdzie kupić?”. Zakupiony produkt musi pochodzić z oficjalnej dystrybucji Cinematic.
W trosce o zachowanie wysokiej jakości obsługi OPPO wymaga, aby odtwarzacze były serwisowane w krajach, w których zostały zakupione. Stąd też firma Cinematic nie świadczy napraw ani serwisu produktom OPPO zakupionych poza granicami Polski, bądź produktom nie pochodzących z Polskiej dystrybucji, co wynika z odgórnej polityki producenta.
Naprawy gwarancyjne są świadczone w trybie „DOOR TO DOOR” („od drzwi do drzwi”) – uszkodzone urządzenie odbiera od Ciebie nasz kurier. W skrócie reklamacja przebiega w ten sposób, że Klient zgłasza nam usterkę, pakuje sprzęt, dołącza Kartę Gwarancyjną i dowód zakupu, zabezpiecza dokładnie paczkę na czas transportu i czeka w wyznaczonym przez siebie miejscu i czasie na pojawienia się kuriera, który dostarczy paczkę do naszego serwisu. Gdy urządzenie zostanie naprawione, odsyłamy je kurierem do Klienta. Koszty związane z powyższą procedurą pokrywa nasz serwis.
Możesz również dostarczyć uszkodzone urządzenie do sklepu, w którym je zakupiłeś, a sklep odeśle je do naszego serwisu.
Jak zrealizować gwarancję?
Przejdź do zakładki Procedura gwarancyjna „DOOR TO DOOR”, aby dowiedzieć się, jak skorzystać z gwarancji w trybie DOOR TO DOOR.
Przejdź do zakładki Procedura gwarancyjna u Sprzedawcy, aby dowiedzieć się, jak skorzystać z gwarancji oddając urządzenie do sklepu, w którym je zakupiłeś.
Przejdź do zakładki Warunki gwarancyjne, aby zapoznać się z OGÓLNYMI WARUNKAMI PRZYJMOWANIA URZĄDZEŃ DYSTRYBUOWANYCH PRZEZ CINEMATIC DO NAPRAWY SERWISOWEJ.
Przejdź do zakładki Zgłoszenie do serwisu, aby zgłosić urządzenie do naprawy gwarancyjnej w trybie „DOOR TO DOOR”.
UWAGA!!!
Zanim dokonasz „Zgłoszenia do serwisu” skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.
SERWIS I REKLAMACJE
tel. 71 351 91 96
pn. – pt. 8:30-16:30