Zgłoszenie do serwisu

UWAGA!

Zanim dokonasz „Zgłoszenia do serwisu”, skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś). Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.

SERWIS I REKLAMACJE
tel. 71 351 91 97
pn. – pt. 8:30-16:30

Wybierz formularz kontaktowy:

  • Jesteś zainteresowany produktem OPPO? Chcesz zadać pytanie przed zakupem? Skorzystaj z formularza poniżej.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest CINEMATIC Andrzej Gratkowski, ul. Piotra Ignuta 89, 54-151 Wrocław.

  • Masz problem ze swoim urządzeniem OPPO? Skorzystaj z formularza poniżej.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest CINEMATIC Andrzej Gratkowski, ul. Piotra Ignuta 89, 54-151 Wrocław.

  • UWAGA!

    Zanim dokonasz ‚Zgłoszenia do serwisu’, skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś). Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.

    Dane zgłaszającego

    Adres odbioru urządzenia

    Dane urządzenia

    Po otrzymaniu zlecenia serwis Cinematic skontaktuje się mailowo na adres podany w formularzu. Serwis prześle etykietę listu przewozowego DHL oraz potwierdzenie nadania. Dokumenty te należy wydrukować i w dniu nadania etykietę wraz z paczką przekazać kurierowi, a pokwitowanie po podpisaniu przez kuriera zachować jako dowód nadania.


    Urządzenie najlepiej wysłać w oryginalnym opakowaniu owiniętym streczem lub włożonym do większego opakowania.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest CINEMATIC Andrzej Gratkowski, ul. Piotra Ignuta 89, 54-151 Wrocław.


    Zapoznałem się z Warunkami gwarancyjnymi. Potwierdzam informacje zawarte w niniejszym Formularzu naprawy serwisowej.