Zgłoszenie do serwisu

UWAGA!

Zanim dokonasz „Zgłoszenia do serwisu”, skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś). Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.

SERWIS I REKLAMACJE
tel. 71 351 91 97
pn. – pt. 8:30-16:30

Wybierz formularz kontaktowy:

  • Jesteś zainteresowany produktem OPPO? Chcesz zadać pytanie przed zakupem? Skorzystaj z formularza poniżej.


    • Masz problem ze swoim urządzeniem OPPO? Skorzystaj z formularza poniżej.

      • UWAGA!

        Zanim dokonasz 'Zgłoszenia do serwisu’, skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś). Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.

          Dane zgłaszającego

          Adres odbioru urządzenia

          Dane urządzenia

          Po otrzymaniu zlecenia serwis Cinematic skontaktuje się mailowo na adres podany w formularzu. Serwis prześle etykietę listu przewozowego DHL oraz potwierdzenie nadania. Dokumenty te należy wydrukować i w dniu nadania etykietę wraz z paczką przekazać kurierowi, a pokwitowanie po podpisaniu przez kuriera zachować jako dowód nadania.

          Urządzenie najlepiej wysłać w oryginalnym opakowaniu owiniętym streczem lub włożonym do większego opakowania.

          Zapoznałem się z Warunkami gwarancyjnymi. Potwierdzam informacje zawarte w niniejszym Formularzu naprawy serwisowej.