UWAGA: NIE REALIZUJEMY serwisu telefonów komórkowych. Firma OPPO Digital była niezależną od OPPO firmą zajmującą się produkcją urządzeń audio-video. Prosimy nie dzwonić, ani nie wysyłać maili w sprawie napraw telefonów komórkowych.
Krok 1 Kontakt z serwisem
Skontaktuj się z naszym serwisem za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.
Przed skontaktowaniem się z naszym serwisem zanotuj wymienione poniżej informacje:
|
|||
Krok 2 Wypełnienie
Jeżeli po konsultacji z serwisem okaże się, że urządzenie wymaga naprawy serwisowej, wypełnij elektroniczny formularz “Zgłoszenie do serwisu”, dostępny z menu z prawej strony lub pod przyciskiem poniżej: |
|||
Krok 3 Odbiór uszkodzonego urządzenia
Po otrzymaniu “Zgłoszenia do serwisu” skontaktujemy się mailowo na adres podany w formularzu. Prześlemy etykietę listu przewozowego DHL oraz pokwitowanie. Dokumenty te należy wydrukować i w dniu nadania etykietę wraz z paczką przekazać kurierowi, a pokwitowanie po podpisaniu przez kuriera zachować jako dowód nadania. PAMIĘTAJ!! Zapakuj dokładnie urządzenie i dołącz do niego Kartę Gwarancyjną oraz dowód zakupu. Urządzenia muszą być odpowiednio zabezpieczone do wysyłki przez oryginalne pianki wewnątrz opakowania oraz zapakowane w oryginalne pudełko, serwis OPPO nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu do i z serwisu w przypadku przysłania urządzenia w nie oryginalnym opakowaniu lub opakowanego niewłaściwie przez Zgłaszającego urządzenie do naprawy serwisowej (również w przypadku oryginalnego opakowania). |