Krok 1
Kontakt z serwisem
Skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego koniguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.
SERWIS I REKLAMACJE
tel. 71 351 91 97
pn. – pt. 8:30-16:30
Przed skontaktowaniem się z naszym serwisem zanotuj wymienione poniżej informacje:
- model urządzenia
- numer seryjny urządzenia
- wersję oprogramowania urządzenia (jeżeli dotyczy) Aby sprawdzić aktualną wersję oprogramowania Twojego odtwarzacza:
Wciśnij przycisk Setup na pilocie lub wybierz Setup w Home Menu,
następnie przejdź do Device Setup>Firmware Information. - datę zakupu urządzenia
- nazwę sprzedawcy, od którego kupiłeś urządzenie
Krok 2
Wypełnienie
“Zgłoszenia do serwisu”
Jeżeli po konsultacji z serwisem okaże się, że urządzenie wymaga naprawy serwisowej, pobierz plik PDF “ZGŁOSZENIE DO SERWISU”, wydrukuj go, wypełnij i dołącz do urządzenia wraz z Kartą Gwarancyjną i dowodem zakupu.
Krok 3
Przekazanie urządzenia Sprzedawcy
Sprzedawca wyśle Twoje uszkodzone urządzenie do naszego serwisu. Dlatego zadbaj, aby było odpowiednio zabezpieczone do wysyłki, najlepiej zapakowane w oryginalne pudełko oraz oryginalne pianki wewnątrz opakowania.