Procedura gwarancyjna u Sprzedawcy

 

Krok 1

Kontakt z serwisem

Skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego koniguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.

SERWIS I REKLAMACJE
tel. 71 351 91 97
pn. – pt. 8:30-16:30

 

Formularz kontaktowy >>

 

Przed skontaktowaniem się z naszym serwisem zanotuj wymienione poniżej informacje:

  • model urządzenia
  • numer seryjny urządzenia
  • wersję oprogramowania urządzenia (jeżeli dotyczy) Aby sprawdzić aktualną wersję oprogramowania Twojego odtwarzacza:
    Wciśnij przycisk Setup na pilocie lub wybierz Setup w Home Menu,
    następnie przejdź do Device Setup>Firmware Information.
  • datę zakupu urządzenia
  • nazwę sprzedawcy, od którego kupiłeś urządzenie

Krok 2

Wypełnienie
„Zgłoszenia do serwisu”

Jeżeli po konsultacji z serwisem okaże się, że urządzenie wymaga naprawy serwisowej, pobierz plik PDF „ZGŁOSZENIE DO SERWISU”, wydrukuj go, wypełnij i dołącz do urządzenia wraz z Kartą Gwarancyjną i dowodem zakupu.

Krok 3

Przekazanie urządzenia Sprzedawcy

Sprzedawca wyśle Twoje uszkodzone urządzenie do naszego serwisu. Dlatego zadbaj, aby było odpowiednio zabezpieczone do wysyłki, najlepiej zapakowane w oryginalne pudełko oraz oryginalne pianki wewnątrz opakowania.