Zgłoszenie do serwisu

UWAGA!

Zanim dokonasz 'Zgłoszenia do serwisu', skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś). Nasi Serwisanci ustalą z Tobą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odesłać do serwisu czy też wystarczy zmienić sposób jego konfiguracji lub w inny sposób uda się zdalnie rozwiązać problem.

SERWIS I REKLAMACJE
tel. 71 351 91 97
pn. - pt. 8:30-16:30

 

DANE ZGŁASZAJĄCEGO
Imię i nazwisko
(nazwa sklepu, w przypadku gdy naprawę zgłasza sprzedawca)

ADRES ODBIORU URZĄDZENIA

W zależności od rejonu, kurier UPS odbiera paczki w godzinach 9:00-17:00.
Kurierowi należy podać przynajmniej 3 godzinny przedział czasowy, w którym może pojawić się po odbiór paczki.

Imię i nazwisko
/Nazwa firmy
Osoba kontaktowa
Ulica i numer domu/mieszkania
Kod pocztowy
Miasto
Numer telefonu
E-mail*
Proponowana data odbioru sprzętu (licząc od następnego dnia po złożeniu zlecenia)
Proponowany przedział czasowy odbioru sprzętu (przynajmniej 4 godzinny pomiędzy 9:00 a 17:00)

DANE URZĄDZENIA
Model*
Wersja Firmware*
Numer seryjny*
Data zakupu*
Sprzedawca*

Naprawa gwarancyjna

Tak     Nie

Karta gwarancyjna

Tak     Nie

Dowód zakupu

Tak     Nie

DOŁĄCZONE AKCESORIA

Odtwarzacze Wzmacniacze

Instrukcja obsługi polska
Instrukcja obsługi oryginalna
Pilot
Baterie do pilota
Kabel zasilający
Adapter WiFi
Przedłużacz USB
Przewód HDMI

Instrukcja obsługi polska
Instrukcja obsługi oryginalna
Pilot
Antena Bluetooth
Kabel zasilający
Przejściówka Jack 3,5mm -> 6,35mm
Biały miękki worek na wzmacniacz
Czarny kartonik na akcesoria

Słuchawki

Instrukcja obsługi polska
Instrukcja obsługi oryginalna
Drewniana szkatułka na słuchawki
Jeansowy futerał na słuchawki
Kabel słuchawkowy 3m (6,35mm)
Kabel słuchawkowy 1m (3,5mm)
Dodatkowy komplet padów welurowych
Dodatkowy komplet padów skórzanych
Czarny kartonik na 3m kabel słuchawkowy
Czarny materiałowy woreczek na 3m kabel słuchawkowy


Inne akcesoria (wymienić)

Stan urządzenia


OPIS USTERKI


Na jakim wyjściu audio/video pojawiają się problemy


Jakie urządzenia audio-video wchodzą w skład systemu użytkownika




UWAGI


Zlecenie zostanie przesłane automatycznie na adres mailowy kontakt@oppodigital.pl.
Po otrzymaniu zlecenia serwis Cinematic skontaktuje się mailowo na adres podany w formularzu. Serwis prześle etykietę listu przewozowego UPS oraz pokwitowanie. Dokumenty te należy wydrukować i w dniu nadania etykietę wraz z paczką przekazać kurierowi, a pokwitowanie po podpisaniu przez kuriera zachować jako dowód nadania.
W osobnym mailu zostanie przesłane Zlecenie UPS na odbiór paczki z potwierdzeniem daty i godzin odbioru.

Zapoznałem się z Warunkami gwarancyjnymi. Potwierdzam informacje zawarte w niniejszym Formularzu naprawy serwisowej.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszej reklamacji, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 882)



     



  © 2017 Cinematic, Wszystkie prawa zastrzeżone   
projekt i wykonanie: e-technologie.pl